Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza nákupního chování v prodejně COOP Tuty Jelení
Bidlová, Kristýna ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce si klade za cíl zanalyzovat nákupní chování zákazníků prodejny COOP Tuty ve městě Horní Jelení. V první kapitole je popsána maloobchodní vybavenost města se zaměřením na zkoumanou prodejnu. Druhá a třetí kapitola obsahují již samotnou analýzu zkoumané prodejny COOP Tuty.
Analýza nákupního chování zákazníků
Darebník, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Nového Města nad Metují a blízkého okolí. Je zaměřena především na nákup potravinářského zboží, část je však věnována i nepotravinářskému sortimentu. První kapitola popisuje maloobchodní vybavenost Nového Města nad Metují. Druhá kapitola stručně charakterizuje současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice. Ve třetí kapitole je samotná analýza nákupního chování zpracovaná z dat získaných z dotazníkového šetření
Analýza nákupního chování ve vybrané lokalitě
Toperczerová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce stručně popisuje vývoj nákupního chování spotřebitelů v ČR a jmenuje nejdůležitější vlivy ovlivňující zákazníka. Ve druhé části charakterizuje obchodní vybavenost Prahy. Následující kapitola uvádí způsob, jakým byl proveden výzkum. V poslední kapitole je obsažena analýza nákupního chování zákazníků v Praze na základě vlastního dotazníkového šetření.
Analýza nákupního chování zákazníků
Machová, Markéta ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků prodejny Norma v Ústí nad Labem. V první kapitole práce jsou uvedeny současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice, přičemž pozornost je ve větší míře soustředěna na diskontní jednotky. Ve druhé kapitole je charakterizována maloobchodní vybavenost města Ústí nad Labem, zvláštní pozornost je věnována zkoumané prodejně. Třetí kapitola obsahuje samotnou analýzu zkoumané prodejny Norma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.